četvrtak, 16. veljače 2012.

Cherry špageti i mozzarella sa aceto balsamic kavijarom


Ovo je moj prvi FUSION post!!!
Odlučio sam pokušati napraviti špagete od cherry
juhe, i uz to kavijar od aceto balsamica di modena.
Ideja je smatram odlična , ali nisam bio baš uvjeren da će uspjeti.
Pripreme za rad su počele već u jutarnjim satima,
s idejom kako bi trebalo to izgledati , i kako napraviti , krenuo sam s popisom u nabavu.
Prvo ljekarna po nekoliko šprica, potom u Sava trgovinu po gumu i na kraju Plodine po namirnice.




 Dakle, namirnice za cherry juhu koje sam ja upotrijebio-
-2 žlice rajčice koncentrata
-1 kokošja kocka
-7 većih cherry pomidora
- peršin, bosiljak
- sol , papar
-350 ml vode


MOJ NOVI POKLON :)






Osmišljeni alat za izradu špageta,nakon što sam skuhao juhu , sve sam izmiksao dodao sastojke
koji su mi bili potrbni da se smjesa stvrdne i opet juhu prokuhao.                                                                         






Juhu sam pomoću šprice utisnio u crijeva koja sam stavio u posudu sa vodom i ledom .
I pustio da stoji 10-tak minuta.


Za kavijar od balsamica uptrijebio sam 150ml aceto balsamica i 2dcl maslinovog ulja koje sam stavio u zamrivač na hlađenje ,

Nakon prokuhavanja aceta balsamica sa agar-agar, pomoću šprice sam kapao aceto u hladno maslinovo ulje. Nakon 3 min kuglice aceta sam prebacio u vodu i dobio svoj kavijar.
Ukupno mi je trebalo malo više od sat vremena za sve napraviti ,neke stvari nisu odma išle kako sam zamislio ali na kraju sam uspio dobiti jelo kakvim sam ga i zamislio.


I MOJE PRVO FUSION JELO JE GOTOVO 

PROBALE SU 4 OSOBE KOJE SU BILE SKEPTIČNE ALI NAKO KUŠNJE I JAKO IZNENAĐENE :)

4 komentara: